Vacature Telefonist(e)/Administratief medewerker

Wil jij hét visitekaartje zijn van een toonaangevend (familie-)bedrijf in de regio Amsterdam en tegelijkertijd bouwen aan je toekomst? Bij Solis Zonwering bieden we jou de kans om als telefonist(e)/administratie medewerker te starten en door te groeien naar commercieel medewerker binnendienst!

 

Over ons:

 

Solis is toonaangevend in de regio op het gebied van zonwerende oplossingen voor consumenten in het midden-/hoog segment. Onze groeiende reputatie is gebouwd op kwaliteit en klantgerichtheid. We streven ernaar de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en hechten waarde aan persoonlijke aandacht, zowel naar klanten als naar medewerkers. Medewerkers vormen namelijk het hart van de organisatie.

Functieomschrijving:

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en klanten. Je zorgt voor een gastvrije ontvangst op de donderdagmiddag als de showroom open is, beantwoordt telefoongesprekken, beheert WhatsApp en binnengekomen mail op hoofdlijnen. Daarnaast ondersteun je het team met administratieve werkzaamheden. Het mooie? We bieden jou de kans, indien gewenst, om door te groeien naar commercieel binnendienst medewerker! Lees hiervoor snel verder.

 

Takenpakket telefonist(e) / administratief medewerk(st)er:

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en WhatsApp berichten. Verstrekken van algemene informatie en zo nodig doorverbinden óf een opvolgactie voor collega aanmaken

  • Verwerken van deze contactmomenten in de digitale klantkaart
  • Inplannen van afspraken naar aanleiding van offerteaanvragen en serviceverzoeken (plannen van installaties doet je collega)
  • Op hoofdlijnen ordenen en toewijzen van binnengekomen e-mails in het takenbeheersysteem op basis van datum binnenkomst, zodat commerciële binnendienst dit snel kan opvolgen

  • Ondersteunen van het team waar nodig

  • Zorgdragen voor een representatieve uitstraling van de showroom
  • Ontvangen van gasten in de showroom en verzorgen van koffie/thee op donderdagmiddag

Jouw profiel:

  • De kennis dient naar inhoud en niveau gelijkwaardig te zijn aan HAVO, MBO-3 of MBO-4 te zijn
  • Motivatie is het sleutelwoord.
  • Je hebt een gastvrije, representatieve en vriendelijke uitstraling
  • Je bent communicatief sterk en klantgericht
  • Je werkt nauwkeurig en weet overzicht te houden
  • Ervaring in een vergelijkbare functie is een pré, maar geen must
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en Nederlands in geschrift
  • Basiskennis MS Office
  • Je bent beschikbaar voor 16 uur per week op dinsdag en donderdag, meer uren mogelijk (lees verder!)

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende functie van ten minste 16 uur per week (meer uren bespreekbaar mits ambitie door te groeien naar commerciële binnendienst) binnen een dynamische en innovatieve werkomgeving.
  • Doorgroeimogelijkheden naar Commercieel medewerker binnendienst met bijpassende salarisverhoging en mogelijkheid tot vast contract
  • Een goed (start-)salaris tussen € 2.693,- en € 2.963,- gebaseerd op leeftijd en ervaring (CAO volgend functiegroep 4 t/m 5 o.b.v. 38 uur p.w.)
  • Een enthousiast team van collega's waarin samenwerking en betrokkenheid centraal staan.
  • Mogelijkheden voor zelfstandigheid en eigen initiatief.
  • Deelname aan pensioenregeling Metaal & Techniek
  • Reiskostenvergoeding
  • Een gezellige werksfeer (vrijdagmiddagborrel en de nodige uitjes mogen niet ontbreken)
  • Een omgeving waarin balans tussen werk en privé wordt gewaardeerd en gestimuleerd
  • Bij Solis draag je bij aan het verbeteren van mensen hun leefomgeving door duurzame innovatieve oplossingen

Startdatum: zo spoedig mogelijk

 

"Enthousiast? Stuur je sollicitatie"

Sollicitatieprocedure

Motivatie is ons inziens het 'sleutelwoord'.

Daarom horen wij graag 'persoonlijk' van jou waarom jij geschikt bent voor deze functie.

Je kan je C.V. en motivatie sturen naar [email protected]; vragen over de vacature of sollicitatieprocedure? Neem telefonisch contact op of stuur een mail naar bovenstaand mailadres. Aanspreekpunt voor deze vacatrure: Michelle Stuij. 

ACQUISITIE NAAR AANLEIDING VAN DEZE VACATURE IS NIET GEWENST

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Suvarna Bharathi Mantha (dinsdag, 04 maart 2025 17:21)

    I have 5 plus years of expierence in Human Resource management and I can get transferable skills like problem solving,communication skills,patience,Attentiveness for this job and I am quick learner and enthusiastic to learn different skill sets