Productcondities zonwering

Klik op de naam van het model voor uitgebreide productinformatie, condities en garantiebepalingen

 

Op al onze producten en diensten zijn de onderstaande condities van toepassing. Daarnaast verwijzen we voor de product specifieke condities naar de product pagina. Onze algemene voorwaarden zijn onderaan deze pagina te downloaden. 

 

Geldigheidstermijn offerte

Onze offerte vervalt, tenzij anders aangegeven, na 30 dagen; onder voorbehoud van type-, rekenfouten en tussentijdse prijswijzigingen vanuit (toe-)leverancier(s). Bestellingen welke afwijken van de offerte kunnen gevolgen hebben voor de prijs en/of levertijd.

 

Levertijden

Levertijd gaat in wanneer de deelbetaling is ontvangen. Levertijden worden bij benadering vastgesteld op basis van de actuele informatie van (toe-) leverancier(s) ten tijde van het verstrekken van onze offerte. 

 

Betalingscondities

50% aanbetaling alvorens de maatwerkopdracht wordt vrijgegeven / in productie wordt genomen. Restant betaling 50% binnen vijf dagen na oplevering. U ontvangt, bij akkoord op onze offerte, een aanbetalingsfactuur. Voor een snelle en juiste verwerking vragen wij u de aanbetaling te verrichten o.v.v. het factuurnummer.

 

Vergunning / melding

Er kan bij uw Gemeente en/of VVE een vergunning-/meldingsplicht gelden voor het plaatsen c.q. aanbrengen van zonwering, overkappingen en/of rolluiken. Bij een overkapping zijn er regels en richtlijnen m.b.t. vergunningsvrij plaatsen van een overkapping. Om er zeker van te zijn of er wel of geen omgevingsvergunning en/of meldingsplicht nodig is kunt u een vergunning- en/of melding check doen op www.omgevingsloket.nl/Particulier/particulier/home. U bent als opdrachtgever zelf verantwoordelijk voor het aanvragen van vergunning(-en) en/of melding door te geven. Uiteraard kan Solis u hierin adviseren.

 

Montage en elektrisch aansluiten

Montage is, tenzij anders aangegeven, inbegrepen. In de offerte vermelden we details van het product en de wijze van montage. Hierbij bekijken wij de situatie altijd van buitenaf. De kosten voor het bekabelen c.q. aansluiten van elektrische producten is opgenomen in de offerte. Deze werkzaamheden worden door één van onze monteurs uitgevoerd. U dient zelf zorg te dragen voor een continue aarde- en nul leiding, doorgaans stroompunt van 230 volt, bij de aandrijfzijde van de buismotor. In de gedetailleerde beschrijving is de kabellengte en het overeengekomen stroompunt opgenomen. Het stroompunt dient zich binnen deze afstand te bevinden. De kabel wordt buiten d.m.v. elektrabuis weggewerkt. Indien de motorkabel naar binnen dient te worden gebracht, geschiedt dit doorgaans middels boring in kozijn. Binnen wordt de kabel weggewerkt d.m.v. klikgoten. De elektrabuis wordt geleverd in de kleur grijs en klikgoten in de kleur wit.

 

Indien wij een Smart Home applicatie voor de bediening hebben geleverd dan zorgen we ervoor dat de producten worden gekoppeld en geven we een korte uitleg. Indien u op een later tijdstip technische ondersteuning wenst, verwijzen we u naar Somfy helpdesk of Brel website. Solis biedt hiervoor geen verdere ondersteuning.

  

Kleurverschil

Per product heeft u doorgaans een ruime keuze (RAL-) kleuren. Wij kunnen geen garantie geven dat (RAL-) kleuren van hetzelfde nummer er ook identiek uitzien. Dit heeft te maken met het feit er verschillen kunnen ontstaan per leverancier en/of spuiterij. Ook mede vanwege het feit dat er kleuren worden toegepast op verschillende ondergronden c.q. materialen. Uiteraard wordt getracht kleurverschillen tot een minimum te beperken. Er geldt geen garantie op oxidatie van het lakwerk. Dit omdat diverse typen corrosie onderscheiden worden, waarbij verschillende chemische reacties een rol spelen. Reiniging en onderhoud kan dit proces vertragen. 

 

Garantie

Op buitenzonweringsproducten ontvangt u garantie. In de product specifieke condities staat exact vermeld hoeveel jaar garantie geldt. Het komt niet vaak voor, maar indien er een beroep wordt gedaan op de garantie zullen wij u zo veel mogelijk ontzorgen en het defect oplossen en/of vervangen. U hoeft het defecte onderdeel niet zelf te demonteren en retourneren; zie voor meer informatie onze kernwaarden

 

Inbegrepen in onze service

Indien u heeft gekozen voor een nieuw buitenzonweringsproduct ter vervanging van een verouderd product wordt het oude product, indien van aluminium of staal, kosteloos gedemonteerd en afgevoerd. De oud-ijzerboer haalt dit bij ons af en levert het aluminium of staal schoon aan bij de afvalverwerker. De tijd die hij kwijt is aan het demonteren en de kosten die hij maakt voor afvalverwerking van restproducten worden gecompenseerd door de opbrengst van het aluminium of staal. Hierdoor is iedereen blij: de ijzerboer verdient een centje, u bent van uw product af en wij hebben er verder geen omkijken naar en kunnen toch service bieden. Indien uw verouderde product is bevestigd met chemische ankers kunnen er wel ontsierende gaten/pluggen zichtbaar zijn óf RVS draadeinden kunnen uitsteken. Wij zullen het draadeind afslijpen en indien gewenst de gaten dichtsmeren met rood of bruin vloeibaar cement. 

Klik op de naam van het model voor uitgebreide productinformatie, condities en garantiebepalingen

KNIKARM

UITVAL

MARKIES

VERANDA

(LOS) DOEK


Download
Algemene voorwaarden Solis
Algemene voorwaarden voor leveranties en
Adobe Acrobat document 231.8 KB